Vi søker etter ny medarbeider: Administrasjonskoordinator (80%)
Vi har behov for å styrke vår administrasjon med en initiativrik og dyktig medarbeider. Stillingen fungerer som støttefunksjon for direktøren, og rapporterer til denne. Tiltredelse etter lønn og avtale.
Søknadsfrist: 10.04.2019
Vi trenger deg som:
- Kan jobbe med forskjellige oppgaver samtidig
- Er serviceinnstilt og positiv
- Er lærevillig og har ønsker om å utvikle deg i denne rollen
- Kan jobbe i team
- Har praktisk sans og tør å bli møkkete på hendene
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Rapportere statistikk
- Kontakt med presse
- Økonomistyring
- Utfakturering
- Gjennomføre større arrangement
- Sekretær for direktør og styret
- Drive prosjektstyring
Du bør ha:
- Utdanning på høyskolenivå
- Administrativ arbeidserfaring
- Erfaring med prosjektarbeid
- Gode datakunnskaper
- Gode formulerings- og kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk
- Interesse for: Kulturminnevern, museumsdrift, reiseliv
LINDESNES FYRMUSEUM ligger på Norges sydligste fastlandspunkt. Dette er landets eldste fyrstasjon, og det første lyset ble tent for å vise vei for sjøfarende i 1656. Lindesnes fyrmuseum er Vest-Agders tusenårssted, og er i tillegg til museum, Sørlandets nest største reiselivsdestinasjon med ca 80 000 besøkende i året. I tillegg til selve fyrstasjonen består museet av Fjellhallen med utstillinger og filmvisninger samt kafé. Lindesnes fyrmuseum eier og drifter museumsskipet M/S Gamle Oksøy. Vi tilbyr også en ferieleilighet på fyrstasjonen for utleie, kunst- og fotoutstillinger, samt museumsbutikk. Museet er koordinerende enhet for Kystverkmusea.
For nærmere informasjon om stillingen – ta kontakt med direktør Espen Frøysland på telefon 975 42 490.
Dersom dette er noe for deg, send søknad og CV til: espen@lindesnesfyr.no