Vi søker etter ny medarbeider: Administrasjonskoordinator (80%)

Stillingsannonse administrasjonskoordinator

Vi har behov for å styrke vår administrasjon med en initiativrik og dyktig medarbeider. Stillingen fungerer som støttefunksjon for direktøren, og rapporterer til denne. Tiltredelse etter lønn og avtale.

Søknadsfrist: 10.04.2019

 

Vi trenger deg som:

 

  • Kan jobbe med forskjellige oppgaver samtidig
  • Er serviceinnstilt og positiv
  • Er lærevillig og har ønsker om å utvikle deg i denne rollen
  • Kan jobbe i team
  • Har praktisk sans og tør å bli møkkete på hendene

 

Dine arbeidsoppgaver vil være:

 

  • Rapportere statistikk
  • Kontakt med presse
  • Økonomistyring
  • Utfakturering
  • Gjennomføre større arrangement
  • Sekretær for direktør og styret
  • Drive prosjektstyring

 

Du bør ha:

 

  • Utdanning på høyskolenivå
  • Administrativ arbeidserfaring
  • Erfaring med prosjektarbeid
  • Gode datakunnskaper
  • Gode formulerings- og kommunikasjonsegenskaper i norsk og engelsk
  • Interesse for: Kulturminnevern, museumsdrift, reiseliv

 

LINDESNES FYRMUSEUM ligger på Norges sydligste fastlandspunkt. Dette er landets eldste fyrstasjon, og det første lyset ble tent for å vise vei for sjøfarende i 1656. Lindesnes fyrmuseum er Vest-Agders tusenårssted, og er i tillegg til museum, Sørlandets nest største reiselivsdestinasjon med ca 80 000 besøkende i året. I tillegg til selve fyrstasjonen består museet av Fjellhallen med utstillinger og filmvisninger samt kafé. Lindesnes fyrmuseum eier og drifter museumsskipet M/S Gamle Oksøy. Vi tilbyr også en ferieleilighet på fyrstasjonen for utleie, kunst- og fotoutstillinger, samt museumsbutikk. Museet er koordinerende enhet for Kystverkmusea.

For nærmere informasjon om stillingen – ta kontakt med direktør Espen Frøysland på telefon 975 42 490.

Dersom dette er noe for deg, send søknad og CV til: espen@lindesnesfyr.no